Ruszyła kampania informacyjna „Czy wiesz, że w Łodzi...". Ma ona promować Łódź jako miasto przemysłów kreatywnych.
Na 50 citylightach, 100 billboardach w Łodzi i regionie oraz na infoscreenach w metrze warszawskim, będzie można zobaczyć przykłady kreatywności i innowacyjności łodzian oraz łódzkich firm.
Kampania Urzędu Miasta Łodzi ma na celu przybliżenie idei przemysłów kreatywnych, pokazania przykładów dobrych inicjatyw łódzkich firm oraz udowodnienia, że w Łodzi nie brakuje innowacyjnych i kreatywnych pomysłów. Kampania rozpoczyna się od pytania "Czy wiesz, że w Łodzi..." (wymyślono/stworzono/opracowano itd.). Pokazanych zostanie 10 różnych przykładów kreatywnego myślenia i tworzenia w naszym mieście.
Za: http://www.uml.lodz.pl/miasto/przemysly_kreatywne_w_lodzi/
poniedziałek, 22 sierpnia 2011
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz